عشق 3 بخشه
وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه زود دستمو بالا گرفتم گفتم :
یک بخش
اما از وقتی تورو شناختم فهمیدم عشق ۳ بخشه :
۱. عطش دیدن تو
۲. شوق با تو بودن
۳. و اندوه بی تو بودن .


یادت میاد؟
يادت ميياد روزي که اون گل رو بهم دادي گفتي که گلها بي معرفتن زود خشک ميشن واز پيش آدم ميرن ولي اشتباه کردي چون گلي که تو بهم دادي اونجاست روي ديوار يه کسي خشک شده ولي ترکم نکرده باهام مونده ولي توچي ....؟
گل هست ولي تونيستي تو رفتي تو بي وفا تر بودي


چهار بيماري قرن
چهار بيماري قرن:
1. بري بري (کمبود ويتامين)
2. بري بدي (کمبود پول )
3. بدي بري (کمبود وقت )
4. بدي بدي (بالا بودن خرج زندگي)


فرمول شکست
من واقعا فرمول دقیقی برای موفقیت، نمی‌شناسم ولی فرمول شکست را به خوبی می‌دانم، و آن اینست:
«سعی کنید همه را راضی نگه داری»


ارادت
به یارو میگن تو پیامبرا به کدومشون ارادات بیشتری داری؟
میگه حضرت سوج میگن: حضرت سوج نداریم که؟ میگه: خودم دیدم پشت یه ماشین نوشته بود یا سوج!