گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

پنجمین قسمت از سری فیلم‌های تریلر "ترمیناتور" در سال 2010 به‌روی پرده سینماهای جهان خواهد آمد. كمپانی فیلم "هالسیون" روز گذشته در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم دوبی اعلام كرد، قسمت پنجم فیلم پرطرفدار و معروف "ترمیناتور" با تهیه‌كنندگی "درك اندرسون" و "ویكتور كوبیسك" ساخته خواهد شد.

"جوزف مک‌گینتی" كه هم‌اكنون قسمت چهارم فیلم‌های "ترمیناتور" با نام "بازگشت نابودگر" را كارگردانی می‌كند، قرار است در ساخت قسمت پنجم این فیلم نیز همكاری داشته باشد. قسمت چهارم فیلم "ترمیناتور" طبق اعلام سازندگان آن 22 می 2009 به سینماها خواهد آمد و انتظار می‌رود قسمت پنجم این فیلم نیمه اول سال 2010 آماده اكران شود. با وجود اینكه هنوز لوكیشن احتمالی برای ساخت قسمت پنجم "ترمیناتور" مشخص نشده است اما كشورهای خاورمیانه در این میان از شانس بالاتری برخوردارند.

منبع : ایراسان