.:: ویل اسمیت : به ایران می آیم ::.
"ویل اسمیت"، بازیگر موفق هالیوود گفت: امیدوارم كه روزی بتوانم با انگیزه رفع سوءتفاهمها؛ به كشورهایی چون ایران و كره شمالی سفر كنم. "ویل اسمیت" بازیگر مشهور هالیوود،در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: برنامههای آتی من ورای فعالیت در سینماست. وی افزود: امیدوارم روزی به همراه تعدادی از دانشجویان و هنرمندان به كشورهایی چون ایران و كره شمالی سفر كنم. وی گفت: هدفم از این سفر اشاعه درك متقابل فرهنگها و رفع سوءتفاهمها، بدور از هرگونه اختلاف سیاسی است.
این بازیگر موفق هالیوود در ادامه گفت: به نظر من اكران فیلمهای من تنها نباید به لسآنجلس و نیویورك محدود شود و باید پیام این فیلمها باید به گوش دیگر مخاطبان در اقصی نقاط جهان برسد. وی افزود: اگرچه فاكتور سرمایهگذاری در سینما از اهمیت فراوانی برخوردار است ولی ما باید بتوانیم به مردم كمك كنیم و به آنها خدمات انسان دوستانه ارائه دهیم. "اسمیت" گفت: من همیشه به این مسئله میاندیشم كه حقیقتا نقش من بعنوان یك آمریكایی چیست؟ و چه كاری میتوانم برای بهتر شدن سرزمینم انجام دهم؟

منبع : ایراسان