.:: تدوین اولیه "پستچی سه بار درنمیزند" انجام شد ::.

تهیهكننده فیلم سینمایی "پستچی سهبار درنمیزند" با اشاره به پایان تدوین اولیه این فیلم، گفت: این فیلم در حال حاضر در مرحله بازبینی فاینكاتها قرار دارد. تهیه كننده فیلم "پستچی سه بار در نمی زند" در خصوص آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت: تدوین اولیه فیلم به پایان رسیده است و در حال حاضر مشغول بازبینی فاین كاتهای فیلم هستیم تا پس از این مرحله، روی سایر مراحل فنی فیلم متمركز شویم.
وی همچنین در مورد موسیقی فیلم افزود: فردین خلعتبری همچنان دارد روی موسیقی فیلم كار میكند و با پایان مراحل ساخت موسیقی كار ضبط موسیقی متن "پستچی سه بار در نمیزند" را شروع خواهیم كرد. نوروزبیگی در مورد زمان تحویل فیلم به لابراتوار برای قطع نگاتیو گفت: واقعا هنوز هیچ چیز مشخص نیست چرا كه می خواهیم از مراحل فنی كار اطمینان خاطر پیدا كنیم و پس از این كه مراحل فنی فیلم به خوبی به پایان رسید فیلم را برای قطع نگاتیو به لابراتوار خواهیم سپرد.
تهیه فیلم "پستچی سه بار در نمیزند" در ادامه با اشاره به تحویل فرم شركت در جشنواره فجر خاطرنشان كرد: متقاضی حضور در تمامی بخشها هستیم و بخشهای مربوط به سینمای ایران و كارگردانان اول و دوم را پر كردهایم اما شركت فیلم در بخشهای مسابقه سینمای آسیا و بخش بینالملل منوط به نظر هیأت انتخاب است. وی در خاتمه با اشاره به پیش بینی خود از میزان استقبال مخاطبان و منتقدان از "پستچی سه بار در نمیزند" گفت: واقعا پیشبینی چنین موضوعی از هم اكنون بسیار سخت است اما در كل باید بگویم "پستچی سه بار در نمیزند" جزو پروژه های متفاوت جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر خواهد بود.
منبع : فارس